En blogg är de

onsdag 29 oktober 2008

Jag


Hej, jag är en totalt ointressant person, som lever ett helt ointressant liv. Därför mina vänner, skall jag glädja er med att jag inte kommer skriva om mina totalt meningslösa dagar som majoriteten av alla som bloggar gör. Vad jag har gjort idag, vad som var bra och vad som var dåligt. Inse, ingen bryr sig!


Till den totalt ointressanta person som jag är: Jag är inte rik, jag är inte snygg, jag är inte framgångsrik, jag har inte förtur till köket, stureplanskompaniet, white room eller någon annan av stureplans heta inneställen, jag kan inte vända mig till media när jag vill "tala ut".

Jag bor inte ens i Stockholm för fan! Världsmetropolet Stockholm. Stureplan, platsen där solen snurrar runt, den platsen bor jag långt ifrån. Långt ifrån modebloggare och aftonbladet, långt ifrån livet där yta är allt, stil, karriär och där hela den apparaten regerar. Jag lär ju inte betyda någonting då!

Okej, jag lever ett sjukt vanligt liv, som inga vill läsa om, jag vill inte läsa om det iallafall. Därför ska jag inte skriva om det. Men det kanske vara lite kul å läsa om mina tankar och funderingari iallfall! Hoj!


Inga kommentarer:

Bloggintresserade